Business Intelligence
Business
Οι εκθέσεις των επιχειρήσεων (Business Reports) είναι ένα είδος εργαλείων - αναφορών με πολύ πλούσιες δυνατότητες, ταξινόμησης, παροχή φίλτρων, ομαδοποιήσεων στα οποία αναλύεται με πολύ φιλικό τρόπο στον ενδιαφερόμενο συγκεντρωμένη n πληροφορία.
Παρουσιάζεται μια κατάσταση ή ένα σενάριο που σκοπό έχει, τnν εφαρμογή των στατιστικών μοντέλων και δεικτών που προκύπτουν, με μια σειρά από προτάσεις και δράσεις για τn βελτίωση των διαδικασιών και τnς επιχειρηματικότητας.
-
Να παρέχονται άμεσα και έγκυρα αποτελέσματα καθώς και συμπεράσματα από ανάλυση όλων
-
των στοιχείων που αντλούνται από οποιαδήποτε βάση δεδομένων.
-
Διαθέσιμη πληροφορία 24/7 σε οποιοδήποτε ηλεκτρονικό μέσο.
-
Να εξεταστούν διαθέσιμες προτάσεις και οι πιθανές λύσεις σε ένα πρόβλημα, κατάσταση ή θέμα.
-
Να εφαρμοστούν οι δράσεις, πέραν της θεωρίας, για τη διαχείριση μιας συγκεκριμένης κατάστασης.
-
Να παρέχεται n δυνατότητα δημιουργίας πολλαπλών πληροφοριακών μοντέλων, τα οποία βοηθούν τα στελέχη της επιχείρησης να προβλέπουν τις τάσεις αγοράς. τις κινήσεις του ανταγωνισμού, τις ανάγκες των πελατών και να καταρτίζουν προϋπολογισμούς για τις λειτουργίες και τα σχέδια της επιχείρησής.
-
Να βοηθούν και να στηρίζουν αποφάσεις και δράσεις όταν ζητηθούν με απόλυτη εμπιστοσύνη για τα αποτελέσματα.
-
Μείωση κόστους εργασίας λόγω της αυτοματοποιημένης δημιουργίας των αναφορών.
Hotelligent
Το Hotelligent είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα άντλησης επεξεργασίας και παρουσίασης χρήσιμων πληροφοριών καθώς και αποτελεσμάτων μιας ξενοδοχειακής μονάδας.
Οι πληροφορίες αντλούνται από τα διάφορα συστήματα που λειτουργούν σε μια ξενοδοχειακή μονάδα και κατηγοριοποιούνται κατάλληλα, ώστε να έχουμε πάντοτε σε real time οποιαδήποτε πληροφορία χρειαστούμε.
Η απόδοση των εκάστοτε τμημάτων, καθώς και το κόστος λειτουργίας αυτών είναι πιο εύκολο από ποτέ.
-
Σε λίγα μόνο λεπτά, n πληροφορία είναι διαθέσιμη για τη λήψη καθημερινών κρίσιμων επιχειρηματικών αποφάσεων.
-
Μείωση του κόστους εργασίας λόγω της αυτοματοποιημένης δημιουργίας των αναφορών.
-
Παροχή εξατομικευμένης πληροφόρησης στην οποία συγκεντρώνονται τα πιο σημαντικά στοιχεία για την καθημερινή λειτουργία.
-
Ανάλυση δεικτών ικανοποίησής πελατών.